Veilig thuis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Familie - WaarBenJij.nu Veilig thuis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Familie - WaarBenJij.nu

Veilig thuis

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 September 2014 | Nederland, Zoetermeer

Na een lange reis zijn we dinsdagochtend 30 september weer veilig thuis gekomen. We waren op tij duit het hotel in Jakarta vertrokken waardoor we veel te vroeg op het vliegveld kwamen. Ze konden ons nog niet inchecken voor de vlucht maar boden aan dat we mee konden met een vlucht eerder. Namelijk on 18.00 uur i.p.v. 20.30 uur. Hierdoor hadden we in Singapore geen 55 minuten om over te stappen op het andere vliegtuig maar ruim 2 uur. Achteraf waren we daar erg blij mee want het was nog best een eindje wandelen van de ene gate naar de andere.
De terugvlucht hebben we geprobeerd om wat te slapen en om 07.10 uur kwamen we in Amsterdam aan. Daarna met de auto of trein weer naar huis voor koffie en broodjes kaas. We hebben er allemaal van genoten en hopen nog lang na te genieten.

• 08 Oktober 2014 - 21:43

Martin En Hanneke:

Home sweet home.
    Er gaat niets boven een broodje Hollandse kaas!
    Geniet maar lekker na en tot de 31e.

• 08 Oktober 2014 - 22:17

José & Jan:

Altijd fijn om te horen, dat iedereen weer veilig thuis is met een voldaan gevoel, terug kijkend op een prachtige reis, fijne ontmoetingen en indrukken van een bijzonder land, met als hoofdstuk het trouwfeest van Anton & Cynthia.
    En eigenlijk is de opzet van vakantie vieren blij zijn om thuis te komen in je vertrouwde omgeving en met een tevreden gevoel de draad weer oppakken van het dagelijks leven!
    Hartelijk dank voor alle informatie, jullie reis werd op deze manier ook een beetje onze reis, we hebben jullie met plezier gevolgd bij al die mooie momenten.

Hartelijke groet en tot 31 October, Jan & José